Vraag je evenement aan

Achtergrondafbeelding

 

 

Opgelet:  De aanvraag voor een evenement  dient – minstens twee maanden voor de datum van het evenement –  ingediend te  worden.

Voor een groot evenement (vanaf 1000 personen ) moet de aanvraag zelfs drie maanden voor de datum van het evenement ingediend worden.

Zorg dat je alle informatie over je evenement verzameld alvorens je start met je digitale aanvraag.

  1. Persoonlijke gegevens van de organisator, mede-organisatoren, zaalbeheerder, verantwoordelijken, security, DJ of muziekgroep:naam, adres, geboortedatum, rijksregisternummer, gsmnummer, mailadres

  2. Locatiegegevens: plaats, adres, verantwoordelijke, eigenaar, uitbater

  3. Gegevens over muziekgenre, geluidsinstallatie,...

  4. Grote evenementen dienen extra gegevens te verzamelen omtrent het terrein, logistiek, veiligheid en mobiliteit.
    Meer informatie vind je terug via ‘bijlage aanvraag grote evenementen’ en ‘wat moet & wat kan?’.

 

Heb je vragen over je aanvraag, vergunningen, publiciteit, verzekering, adressen, vrijwilligerswetgeving,… of neem contact op met het Evenementenloket via onderstaande knop.